Reguleerimisala ja üldmärkused

 

(1) Vastavalt individuaalsetele kokkulepetele ja kokkulepetele, mis on ülimuslikud käesolevate üldtingimuste suhtes, reguleerib müüja ja kliendi vahelisi ärisuhteid ainult järgmised tingimused. Kui ei ole kokku lepitud teisiti, on kliendi enda tingimuste lisamine vastuolus

(2) Klient on tarbija, niivõrd kui ta sõlmib lepingu eesmärkidel, mis on tingitud peamiselt tema äritegevusest ega tema iseseisvast kutsetegevusest. Teisest küljest on ettevõtja iga füüsiline või juriidiline isik või juriidiline partnerlus, mis õigusliku tehingu sõlmimise ajal tegutseb oma ärilise või sõltumatu kutsetegevuse raames.

järeldus

(1) Leping sõlmitakse:

(sisestage nimi ja aadress siia)

________________________

________________________

________________________

(2) Kauba põhiomadused tulenevad müüja poolt kehtestatud tootekirjeldusest.

(3) Kõik müüja internetipoe pakkumised kujutavad endast üksnes mittesiduvat kutset kliendile, kes esitab müüjale vastava pakkumise. Kui müüja on kliendi tellimuse kätte saanud, saab klient kõigepealt müüjalt tellimuse kinnituse, tavaliselt e-posti teel (tellimuse kinnitus). Tellimuse kinnitus ei ole veel tellimuse aktsepteerimine, pärast kliendi korralduse kättesaamist kontrollib müüja seda lühikese etteteatamisega ja teavitab klienti 2 tööpäeva jooksul sellest, kas ta võtab tellimuse vastu (tellimuse kinnitus).

Tellimuse protsess veebipoes

Müüja töötab järgmiselt:

(4) Klient saab valida tooteid müüja valikust ja koguda need nn ostukorvi nupu "Lisa ostukorvi" kaudu. Klõpsates nupul "Ostukorv", saab klient ülevaate valitud toodetest. Nupuga "Osta kohe" teeb ta siduva taotluse kauba ostmiseks ostukorvis. Enne tellimuse esitamist saab klient sisestatud andmeid ja sisestatud andmeid igal ajal muuta ja kasutada, kasutades brauseri funktsioone "Tagasi" ja "Järgmine", mis kuvatakse nooleklahvidena. Taotlust saab esitada ja edastada ainult siis, kui klient on need tingimused ja tingimused heaks kiitnud, klõpsates nupul „Nõustu tingimustega” ja seega ka tema taotluses. Seejärel saadab müüja kliendile automaatse kättesaamise kinnituse e-posti teel, milles kliendi tellimus on uuesti loetletud ja klient saab printida funktsiooni "Prindi".

Automaatne kättesaamistõend üksnes dokumenteerib, et müüja on kliendi tellimuse kätte saanud, ja see ei tähenda taotluse vastuvõtmist.

müüja poolt vastuvõetud deklaratsioon, mis saadetakse eraldi e-posti teel.

Lepingu objekt, seisund, tarne, kauba kättesaadavus

(1) Lepingu esemeks on kliendi poolt tellimuse ulatuses kindlaksmääratud ja tellimuse kinnituses ja / või tellimuse kinnituses märgitud kaup ja teenused internetipoodis märgitud lõpphinnaga. Vead ja vead on seal reserveeritud, eriti seoses kaupade kättesaadavusega.

(2) Kauba laad on tellitud veebipoe tootekirjeldustest. Veebisaidil olevad pildid võivad tooteid kajastada ainult ebatäpselt; Eriti võivad värvid tehnilistel põhjustel oluliselt erineda. Pildid on illustratiivsed ja võivad erineda tootest. Spetsifikatsioonid, kaal, meetmed ja jõudlus on võimalikult täpsed, kuid võivad olla tavalised kõrvalekalded. Siin kirjeldatud omadused ei ole müüja tarnitud toodete puudused.

(3) Kui kliendi tellimuse esitamise ajal ei ole tema valitud toote koopiad saadaval, teatab müüja sellest tellimuse kinnituses kliendile. Kui toode ei ole püsivalt tarnitav, vaatab müüja vastuvõtuteatist eemale. Käesoleval juhul lepingut ei sõlmita.

(4) Kui kliendi poolt tellimusel määratud toode on ajutiselt kättesaamatu, teavitab müüja sellest tellimuse kinnitusest viivitamatult klienti. Kui tarneaeg on üle kahe nädala, on kliendil õigus lepingust taganeda. Muide, sel juhul on müüjal õigus lepingust taganeda.

Seda tehes tagastab ta kohe kliendi poolt juba tehtud maksed

Tühistamispoliitika tarbijate jaoks

tagasivõtmine

Kui olete tarbija, on teil õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul ilma põhjuseta. Tühistamisperiood on 14 päeva alates päevast, mil teie või teie poolt nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on viimase kauba valdusesse võtnud. Taganemisõiguse kasutamiseks peate meiega ühendust võtma

 

Gemi elettronica srl

Contrada klaverimonino, A1,

85034, Francavilla, Sinni (PZ)

Tel: (+39) 0973 577845,

Faks: (+39) 0973 574343

ordinigemi @@ gmail.com

selgesõnalise avalduse (näiteks posti, faksi või e-posti teel saadetud kirja) abil, mis puudutab teie otsust lepingust taganeda. Te saate elektrooniliselt täita ja esitada mudeli taganemisvormi või muu üheselt mõistetava avalduse meie veebilehel. Kui kasutate seda võimalust, saadame teile viivitamata (näiteks e-posti teel) kinnituse selle tagasivõtmise kättesaamise kohta. Tühistamisperioodi säilitamiseks piisab sellest, kui saadate taganemisõiguse kasutamise teate enne taganemisperioodi lõppu.

Tühistamise tagajärjed

 

Kui te lepingust taganete, oleme valinud kõik teie poolt saadud maksed, sealhulgas tarnekulud (välja arvatud lisakulud, mis tulenevad teie valitud erineva tarnemeetodi valimisest kui kõige soodsam standardne tarne, mida pakume peavad tagastama viivitamatult ja hiljemalt neljateistkümne päeva jooksul alates kuupäevast, mil meie lepingu tühistamisest teatati. Selle tagasimaksmise puhul kasutame samu maksevahendeid, mida te kasutasite esialgses tehingus, kui teiega ei ole kokku lepitud teisiti; Mitte mingil juhul ei võeta teilt tasu selle tagasimaksmise eest.

Te peate tagastama kauba kohe ja igal juhul mitte hiljem kui neljateistkümne päeva jooksul alates kuupäevast, mil Te sellest lepingu tühistamisest teavitate. Tähtaeg on täidetud, kui saadate kauba enne neljateistkümne päeva möödumist. Kui tagastatud kauba hind ei ületa 40 eurot, kannate kauba tagastamise kohesed kulud. Vastasel juhul on tagasisaatmine teile tasuta. Mitte-maatükke saab meie kulul vastu võtta.

  

Te peate maksma ainult kauba võimaliku kaotsimineku eest, kui see väärtuse kaotus tuleneb käitlemisest, mis ei ole kaupade laadi, omaduste ja funktsionaalsuse kontrollimiseks vajalik.